Melooo Slm kızlar geçen gün suda birsey farkettim böyle minik minik kıl gibi şeyler vardı sonra anneminkine de baktım oda öyleydi bunlar ne böyle ne katıyorlar sular artık dibe geldiği için mi biz ne içiyoruz
-_-hUysUzvetatlikadin Melooo ciddi olamazsın ya Bursa da değilim ama ay hiç bakmak gelmedi aklıma bu zaman kadar yahu yemekleri ben musluk suyuyla yapıyorum arıtma çok pahalı geliyor ama ay bilemedim ıyy keşke okumasaydım ya 🤢 hep aklıma gelecek şimdi
salakmisincemilee Melooo bursanin neresi canim bazen kotu kokuda oluyor bulasik yikarken bile farkedebiliyorum
Melooo Osmangazi bi bardağa doldurun suyu güneşe doğru ışığa doğru tutun çok net görünüyor midem bulanıyor suyu görünce ya
Melooo Arkadaşlar içmiyoruz tabikide musluktan lakin çocuklarımızı yıkıyoruz ağzına burnuna giriyor sular biz öyle yemek yapıyoruz daha ne olsun
Melooo -_-hUysUzvetatlikadin yani bu kadar hastalık var ortada kimse iyileşemiyor insan bakıyor herseye
-_-hUysUzvetatlikadin Melooo doğru valla bende öyle deyince çevrem masumlar apartmanındakiler gibi bakıyor bana 😃😂