Zulosumsal Merhaba anneler bebe bisküvisini kendiniz mi yapıyorsunuz hazır mı alıyorsunuz çevremde herkes hazır kullanıyor sizce evde yapılmalı mı
Zulosumsal Flower56 ben de yapıp yapmamakla kararsızım sanki yapsam bir iki defa yapıp sonra salarım gibi . Paketli gıdalara da güvenim yok fazla
Flower56 Zulosumsal ek gıdaya geçtiği zamanlar yaptım ama az miktar çıkıyor bozulup bayatlicagindan dolayı çabuk tüketmek gerekiyor şimdi 15 aylık oğlum e bebekten alıyorum keçi boynuzlu irmikli var çok güzel