Mrvll Bebeğimle hastaliktan çıktık. Tam olarak geçti sayılmaz daha. İştahsızlık söz konusu. Eskisi gibi tabağını bitirmiyor. Az emiyor. Bu durumu yaşayanlar geçici bir durum mu?
Minnacksevdack Mrvll her ataktan , her hastalıktan , her aşıdan sonra bambaşka bir çocuk oluyor bebeğim 🤷🏻♀️
3yasakadarsifirekran Mrvll Ananemin bir sözü vardır ; ‘Çocuğumun hasta olduğuna yanmam da huyunun değiştiğine yanarım ‘ diye gerçekten doğru benimde oğlum geçen hafta hastaydı ondan beridir iştahı yok mamasını bitirmiyor uyumak istemiyor 😒
Aslhn-06 Mrvll oyyyy bizde öyleyiz çok güzel düzen kurmuştuk hasta olduktan sonra bitti bütün emekleriiiiim
Cocolingo 3yasakadarsifirekran kız ben bunu benim anneannemin sözü zannediyordum 😂 her hastalıktan sonra huy değişiyor ne yazıkki
3yasakadarsifirekran Cocolingo Edirne 😀 bence göçmenlik vardır ananenizde bizimkinde var bu bölgelere özlü sözler 😀😀
Cocolingo 3yasakadarsifirekran göçmenlik soyumuzda yok düşün köy bile değiştirmeye üşenmişler, manavız, muhtemelen oda başkasından duydu 🥰
oglumubeklerken 3yasakadarsifirekran yarışmaya kırklareliden katılıyorum 🤪 ananem babannem hep bana da aynısını söylüyorlar hatta kaynanam da 😅😅
Poncikkkk Mrvll evet canım geçici sen kendinden bil hastanolunca canımız bişey istemez normal bir süreç hayırlsyla tam iyileşsin iştahı yerine gelir sen merak etme