Kızlar ilk yaptığın ağzımı kapattığımda gayet normal hissediyordum. Şimdi eve geldim ağzımı kapattığımda sanki bi yerinde biraz yükseklik var. Sanki tam yerine oturmamış gibi… sizce bu geçer mi ? Alınamadığım için mi ? Bi iki gün bekliyim olmazsa gidicem diyorum