bilgekizinannesi suleymanege ben mamma marka aldım aynı işlevi görüyor. Ben yemek yiyebildiysem onun sayesinde elim ayağım oldu
Kubraa00 suleymanege kesinlikle alınmalı 1 aya yakındır kullanıyoruz çok pratik bebeğim uyuduğunda bile uyanmadan yatağına yatırabiliyorum bel ağrısıda yapmıyor bebek arabasını unuttuk diyebilirim
RobinScherbatskyy suleymanege hiç o kadar para vermeye gerek yok biz kanz markasının anakucağını kullanıyoruz bütün vaktini orda geçiriyor çok iyi
Melisaykck Bende muadilini kullanıyorum valla işim olduğu zaman koyup yanıma alıyorum. Büyüdükçe çok durmak istemiyor ama genede oyalıyor