Masalmavi1 Merhaba kizlar, yardım için başvurmuştum. Bugün kapıya görevli geldi bilgileri teyit etti. 2 hafta içinde aranicaksiniz dedi. Simdi yardım çıktı mı yoksa süreç hala devam ediyor mu bilginiz var mı? Sizde nasıl olmustu