sehribannn sağolun teşekkür ederim size de geçmiş olsun şifa olsun yavrularımıza🙏 bizde de ilk yüzünde başlamıştı anlattığınız gibi olmuştu sonra göğsünde ve kollarında kızarıklıklar başladı kaşıyıp kanatıyordu artık, sonra bacaklarda karnında derken en son sırtıda komple kızarmaya pul pul olmaya başlamıştı bana kaşıttırıyordu kendisi de kaşınmak için sırtını bi yerlere sürtüyordu çok zor bebekler için gerçekten, ben elimden gelen herşeyi yapmaya çalışıyordum ama geçmeyince ya da geçip tekrarlayınca kendimi çok güçsüz ve suçlu hissediyordum hiç kıyamıyordum yavruma😔bu atopinin atopi kontrol kremlerinin bile fayda etmediği atak nöbet dönemlerinde bizde doktor tavsiyesiyle kortizonlu krem kullanmıştık. Onu minicik sürüp kızarık olan yere iyce yaymanız gerekiyor, kızarık olmayan yerlere kesinlikle deymemeli sadece kızarıklarla temas etmeli. Uzun oldu kusura bakmayın ama yaşadığım için böyle başka bebeklerde duyduğum zaman en ince ayrıntısına kadar anlatmak istiyorum belki faydası olur diye. Zorlugunu biliyorum çünkü o yüzden hiç bir bebeğe de kıyamıyorum. Siz kortizonlu kremi uygulayın zaten geçiriyor ama 5günden fazla kullanmayın ve bıraktıktan sonra tekrarlama olasılığı var bizde oldugu gibi. Eğer tekrarlar devam eder ve vucuduna da yayılmaya başlarsa o zaman atopik dermatit demektir. Yani bebeğiniz atopik hassas kuru ciltlidir.ama tekrarlamazsa değildir o zaman mevsimselde olabilir bişey dokunmuşta olabilir, onun kaynağını bulup çözüm üretmek gerekir. Süreci iyi takip edip ona göre önlem almanız gerekir, tabiki doktor kontrolünde ve tavsiyesileriyle. Tekrar çok geçmiş olsun🌸