Ben ilk kizimi göğüs ucum hiç olmadığı için 3 ay silikon ucla emzirdim sonra tuttu şükür gogusumu şuan bı kızım daha var 1 aylık onuda silikon ucla emziriyorum bence meme reddi silikon ucla alakalı değildir ağzında pamukçuk falan olabilir birde yuvarlak olan silikon ucu değilde kelebek şeklinde olanlar var onu alıp deneyin ben yuvarlak olani kullanıyordum ama onla biraz zor emiyodu hava falan yutuyodu 3 gün önce kelebek olanı aldım çok güzel emiyor baya baya cekiyo gögus ucumu acıyor hatta