gokce24 2 ayrı doktora sordum bu durumu ikiside problem değil dedi biri detaylı acikladi ve bazı cocuklar 2-3yasa kadar gece beslenmeye devam edebilir formül süt veriliree bunda problem yok sadece inek sütü verme dedi bana. 1-2 kez kalkması tolere edilebilir fazla kalkıp uyku kalitesinini etkiliyorsa müdahale edilmeli dedi.
Benim kızda gece 11:30da ve 5te kalkıyor aslında uyanmiyor sadece sesleniyor mamayı içip uykuya devam ediyor 🥰