Arkadaşlar bebeğim 11 aylık grip oldu boğaz enfeksiyonu falan hastaneye götürdük antibiyotik başlandı burun akıntısı ateşi çoktu onlar geçti ama halsizliği devam ediyor bu akşam kontrol muayenesine götürücem ben ilaçlara bağlamıştım ama yok antibiyotiği bitti yine aynı kıpır kıpır olan bebeğim sürekli memede olmak uyumak uyumasa bile sadece yatmak istiyor ne zaman emzirsem dalıyor uyanıkken mızmızlanıyor yine meme kısır döngüye girdik açlıktan diyodum hani iştah yok zorla yedirsemde aynı normal mi bu kadar halsizliği ne olabilir başka kan değerleri faln mı düştü acaba