muhendisanne_ benim oğlumun hem bademcik hem de geniz eti ameliyatı oldu, normalde ilk kolan hastanesinde bir doktora götürmüştüm o geniz eti alıncak demişti. Sonra bezmialem üniv bir bayan iki oğlumu da ali seyit resul beye yaptırdım çok memnunum dedi sonra int iyi yorumlar okuyunca ona götürdüm bana bademcikte büyük geldi onunda alınması gerekiyor dedi uyku apnesi için, sonra tavsiye üzerine berk gürpınara gittim oda aynısını söyleyince komşumuzda oğlunun ameliyatını onda yaptırınca Berk beyde karar kıldık. Şuan çok memnunuz süreç tamamlanmadı ama bugün 3. Gün neredeyse hiç kanaması dahi olmadı azcık dün gördüm ama söylediğim gibi hem geniz eti hem bademcikler alındı. Seyit beyin de iyi olduğunu düşünüyorum söylenen meblağlar ikisinde de aynıydı buarada.