nese0133 benim kızım 5 ay 11 günlük aynı şekilde geceleri uyurdu 3 gündür ağlayarak uyanıyor 30 dakkada bir. Bugün dpktora götürdüm henüz çıkarmıyor dedi ama o dönemde normaldir dedi. Çıkarana kadar böyle mi olucak acaba sizin ki kaç aylık ne kadar sürer acaba