gamzearass Kızlar 3 ay 15 günlük bebeğim sadece mamayla besleniyor. Bugün 3. Kez bu şekilde kustu. Allah aşkına bilen yazabilir mi? Sebebi nedir, ciddi bir şey mi?
-_-hUysUzvetatlikadin gamzearass net bilgim yok canım ama acaba mamayı mı sindiremedi yaramadı mı diye düşündüm doktora yazdın mı
Derya-Anne gamzearass sarımsı lekeleri kan ilacı diycem ama 4 aydan sonra başlanıyo kan ilacına üşütmüş olabilir mi canım
gamzearass Derya-Anne evet sadece mama içiyor. Gaz damlası d vitamini var onlar da her zamanki damlalar değişik bir şey değil. Kayınvalidem buradaydı. Bir şey mi yedirdi diye düşünüyorum olabilir mi acaba böyle bir şey.