0808h Arkadaşlar kızım on günlük yanakları böyle olmuş bilgisi olan var mı ne kullansam iyi olur acaba
-_-hUysUzvetatlikadin 0808h bilgim yok canım üstte kalsın doktorluk bişey mi basit bişey mi bilemedim geçmiş olsun
Shewolff 0808h evet aşırı kalın giydirmeyin evin ısısı 23 24 derece ise yeterli ve sakallı biri hele asla öpmesin aynısı başıma geldi bu şekilde atlattım 😍 bol bol bebek nemlendiricisi ile nemlendirin ❤️🥰
Elfikoo Geçen görmüştüm instagramda yeni doğanlarda oluyomuş kimse öpmese bile. Yazının çok içeriğini hatırlamıyorum ama endişelenmeyin geçer krem kullanmaya gerek yok demişlerdi