kirmizibalikgolde 3 ay önce dişim çekildi. Salı günü implant vidası takılacak .ağrılı bir işlem mi? annem yaptırdığında çenesi morarmıştı nasıl ilerliyor bu süreç korkuyorum
kuzeyanne_ kirmizibalikgolde canim benimde 15 gun once disim cekildi ,2 ay.sonra implant yaptiracagim senden ricam lutfen islem.sonrasi buradan bilgi verir misin bendede korku var 😞Cok gecmis olsun inslh hic agri hissetmezsin🙏💞
Zera kirmizibalikgolde Yaptirmistim uzun yillar once, benimki hic agrili olmamisti doktorun verdigi agri kesiciye bile ihtiyac duymamistim.
uykusuz_gunler kirmizibalikgolde annem yaptırdı geçen yaz korkutmak gibi olmasın ama baya ağrısı olmuştu
kirmizibalikgolde kuzeyanne_ hahaha söz yazacağım salı günü 🤣🤣 kimse implant yaptırmadı galiba . Kız ben fiyatta almadım.ne kadar acaba
kirmizibalikgolde kuzeyanne_ vida takıldı. Bu 2. Gün daha disciden çıkmadan benim ağrım başladı. Ağrı başıma vurdu. Eve gelip hap içince geçti. Sonra da hafif ağrım pldu . Bugün 2. Gün hersey yolunda. Bak haber verdim unutmadm🤣
kuzeyanne_ kirmizibalikgolde gecen devlet hastanesinde doktora sordum canim 3500 ile 10000 arasi degisiyormus.Kalitesine gore hangisini secersen onu yapiyorlar
kuzeyanne_ kirmizibalikgolde canimm cok gecmis olsun cok tesekkur ederim haber verdigin icin🙏💞Agri kesiciden sonra tekrar diainde cok agri oldu mu
kuzeyanne_ kirmizibalikgolde cok sagol canim korkum hafifledi sayende,birde implantin ücretini öğrenebildin mi canim?
kirmizibalikgolde kuzeyanne_ 750 tl ye cerrahi çekim 5000 tl vida 2500 tl dis ücreti Toplam 8750 tl benim ki