1 aydan fazladır bebeğimle memede kavga ediyoruz 😮💨 önceden ya hiç almıyordu ya da 3 4 dk emip bırakıyordu. Şimdi iki memeyi 5 er dakika emiyor sonra kafasını geri atıp ağlıyor. Dik tutuyorum ağlamayı kesiyor. Meme reddi mi yoksa artık 5 dk mi emecek bundan sonra ? 4 5 cişli bez alıyorum ama kısa emdiği için yağlı sütü alamıyor ve kilo alımı çok az. Ne yaptıysam uzatamadim. Ayakta da zıplayarak da eds ile aynı sürede emip bırakıyor. Kaşık biberonla kaşıkla eds ile mama veriyorum ama çok yoruldum artık. Direk biberona mi geceyim diyorum. Bu gidişle sütum bitecek. Sizin bebekleriniz kaç dakika emiyor? 4 ay 12 günlük bebeğim.