KahveliVera benim oğlum kadar zor bir çocuk yoktur belkide herkesin çocuğu kendine özel kendine zor ama kiskanclik desen kavga desen herşey var iki yaşında konuştu hatta ikiyi geçiyordu mesela tuvalet alışkanlığı kazandirana kadar çok ugrastirdi beni 😁çok inat bir cocuktur eşimde oyleymis kucukken herşeye ağlar herşeye sinirlenir kimseye oyuncagini vermek istemezdi daha bir kaç aydır azcik akillanmaya başladı bende o yüzden erteledim ama erteledikce emin ol insan pişman olmaya başlıyor hem bizim açımızdan rahatlığa alisiyoruz geçen gün mesela gorumcemin kizi var iki yaşında onu bir çekmesi vardı anne gitmesin onunla oynicam diye çocuk gitmek istedikçe ağlıyor gitmesin diye onu öyle görünce çok üzüldüm nedensizce😁😥 kardeşi olan kuzenleri yanında cock aramiyor ama benim oglm çok yanlizligini artık anlıyor sıkılıyor birazcik daha büyüsün sizde böyle düşünürsünüz emin olun bende beş yaş olmadan istemiyordum ama şimdide olsun diye bakıyorum 😁