Yarendmr ben aldım 9 aylık henüz kullanmak nasip olmadı. Boyuna göre büyük kalıyor. Yani çocuğum ona yetişip tutunacak zamana gelene kadar yürümeyi öğrenmiş olur sanırım 😂 daha alçak olanları oluyor onları tavsiye ederim ben öyle almadığıma çok pişmanım. Bilmiyorum belki iki üç ay sonra kullanabiliriz ama evim parke ve halı olmayan yerlerde çok hızlı gidiyor birden yüz üstü düşme ihtimali çok çok yüksek. Bana gereksiz geldi. Şu an önündeki oyuncaklarıyla oynuyor sadece