Kutayeda canım çocuğun inşallah benimki gibi huysuz olmasın iştahsız olmadın normal mamadan 12 tane denedim olmadı tutmadı ek gıdaya bile etken başladık onlardada tam almayınca kaşık maması diye bişey var kaşıkla yedirebiliyorsun biraz daha katı öyle ama tutmuyor yine