Aysegul45 benim sütüm inanılmaz az mamayla besliyorum bebeğimi ama sarılığımız dağıldı ne zaman ne kadar isterse o kadar meme de tutuyorum sağıyorum 2-3 cc anca çıkıyor süt onuda biberonla verdim hala daha öyle çok şükür dağıldı korkmayın geçecektir kalmaz allahın izniyle ama yazmış diğer annelerde bol bol emzirin inanın sol göğüs ucum parçalandı ağlaya ağlaya emziriyorum ama bırakmadım hiç