Azramm12100 Kizlarrrrrr emziriyirum bebeğim 3 buçuk aylık. Saçım deli gibi dökülüyor. Heryer saç sanki. Ne yapmalıyım dökülmeyi azaltmak için
Deletedmom_39 Azramm12100 4 buçuk aylık bebeğim resmen kel kaldım 🤦🏻♀️ Herkes normal diyor çıldırcam
lceLady Azramm12100 vitamin değerlerinizi bi kontrol ettirin eger bir sorun yoksa dogum sonrası normal zamanla yavas yavas azalıyor. Bunun için sacınızı kesmeyin derim yine dökülüyor malesef
Asyaveannesi04 Azramm12100 ben kel kaldım kalacaktım artık çareyi dermatologa gitmekte buldum kan değerlerime bakıldı ona göre ilaç, şampuan ve hazırladığı kürü verdi de öyle azaldı avuç avuç elimdeydi saçlarım 🥲
Nebahat123 Shampoo bunu muhakkak al ben bununla çözüm buldum. İlk yıkamada bile farkı gördüm birde b12 d vitamini magnezyum ve biptin kullanarak
Asyaveannesi04 Azramm12100 ben kel kaldım kalacaktım artık çareyi dermatologa gitmekte buldum kan değerlerime bakıldı ona göre ilaç, şampuan ve hazırladığı kürü verdi de öyle azaldı avuç avuç elimdeydi saçlarım 🥲
_YanakReisinAnnesii Azramm12100 emzirdiğin için vitaminlerine baktirmani tavsiye ederim öncelik olarak ve bir dönem sarımsaklı şampuan kullanmıştım çok iyi gelmişti dökülme durmuştu nerdeyse
Sontvbukucu Neslidy evet ben perfectilin baya faydasını gördüm. Şimdilerde de stresten dökülüyor yeniden almayı düşünüyorum.