Yagmurrrtt Egeninannesi_11 ben dogumdan hemen sonra içmeye başladım bi bardak içiyorum hergun 2 3 bqrak içsem ne olur bilemedim denemedim hic
Yagmurrrtt Egeninannesi_11 3 aylık olduk biz humana kimyonlu rezene cayi Ebebekten yada trendyol hepsiburada dan alabilirsiniz ben öyle yapiyorum
Yagmurrrtt Egeninannesi_11 bu cayi anneler içiyor bende bi bardak içiyorum akşamları zaten sutunle geçiyor bebise