Omerligunler canım normal sayılıyor doktorlara göre her bebek de değişiyor kilo alımı. Oğlum 3875 gram doğmuştu. ilk ay 2 kiloya yakın aldı 2.ayımızda 1 kilo almış ben git gide artar diyordum ilk aya göre az almış diyorum şimdi 😀 ve gerçekten çok hareketli bir çocuk doğduğundan beri. Aynı şekilde gece uykusu çok iyi 1 yada 2 kez uyanıyor acıkınca ben uykusundan kaldıramıyorum gündüz ise neredeyse hiç uyumuyor 🙄