6 ay 20 günlüğüz. Alttan iki dişimız 6. ayda çıktı. Şimdi üstteki dişler geliyor. Ucu cikmadı gece gündüz hep huzursuz.
Tavsiyem:
💖 Karanfil zeytinyağı jeli yapıp diş etlerine günde 3 kez sürüyorum (yumuşama için)
💖 diş kasiyicisini buzdolabına koyuyorum
💖parmaklarımı buzdolabına soğutup masaj yapıyorum
💖 çok tavsiye etmiyorum ama eğer gece ağlamaları çok olursa tedagil diş granürü veriyorum.
💖 kucağıma alıp sarılıp şarkı söylüyorum.
💖Oyuncaklarıyla dikkatini dağıtıyorum ki acısını hafifletsin
💖 bazen ister istemez bizler de yıpratıyoruz ama onun küçük bedeninde ne kadar acı hissettiğini düşünüp empati yapıyorum ( canım evladım )
💖 Acısı bir an önce geçsin diye dua ediyorum.
Not: bunlar da bazen işe yaramayabiliyor. Ama anne olarak yine de elimden geleni bebeğim için yapmak bana huzur veriyor.Bu süreçte Allah bizlere bol sabır versin güzel anneler 👋🤗