Bu aralar bu moda oldu 16 aylık oğlum benden ve babasından evde asla yemek yemiyor ne verirsem vereyim ağzından geri çıkartıyor 🤷🏻♀️ Babasından yine arada yiyor ama benden hiç bende iştahı yok sanıyorum hastayız aynı zamanda ama babaannesine anneannesine gidince tabak tabak yemek yiyor onların elinden 😬 onlar oynatarak gezdirerek yediriyorlar acaba ondan mı diyorum ben gezerek yemeye alışmasın diye oturtuyorum mama sandalyesine ama sürekli onu oyalamaya çalışıyorum şarkı söylüyoruz bazen eline oyalanacağı şeyler veriyorum( kendi yemiyor bu arada ona daha hiç alıştıramadım) önceden bu şekilde yerdi çok severdi hatta şimdi yemiyor ben verince dün mesela sabah kahvaltısını zorla yedi biraz Sonra akşama kadar bişey istemedi mama içti bende hasta diye iştahı yok heralde dedim akşam yemeği verdim istemedi neyse dedim zorlamayım iyileşince yer nasılsa babaannesine bıraktık akşam iki tabak mantı yemiş portakal suyu içmiş 😬evde her gün meyve sıkarım asla içmez bir yere gidince yiyip içeceği tutuyor hayır Tabiki yesin ama illa babaannesini mi çağırayım şimdi her yemek yemesinde ya da götüreyim nasıl olcak bu böyle başına gelen var mı böyle bir durum yaşayan 🥹