Aasss bence butcenizi zorlayabiliyorsaniz en iyisi en yüksek modeli. Evet v8den asiri memnunim ama imkanim olsa su an bile v15 alirim. V8in eksi ozellikleri soyle birincisi saclar basliklara dolanıyor v15te böyle bi sorun yok. V8in haznesi kucuk bi dr v8in sarji daha kisa sure gidiyor su an evim 90 m2 ama daha buyuk bi eve ciktigimda yetmeyecektir. Yani ben butcemi zorlayamadigim icin gucumun yettigini aldim insallah daha iyileri sizin olsun 🥰🙏