-Eraymoms- Beden konusunda kafam karıştı bazen sadece yenidoğan yazıyor kıyafetlerde bazıları 0-3 ay yenidoğan daha küçük oluyor galiba yoksa 0-3 ayda yenidoğan mı demek
Beriihe -Eraymoms- yenidoğan 0-1 ayı kapsıyor ilk doğduğu zamanlarda giyilebilir. 0-3 aysa 3. Aya kadar kapsar
kasimonbes -Eraymoms- evet canim ama benim kizin 2 aylik 3 6 ay olanlar olmuyor boydan 62 68 cm olanlara gectik. O sekilde bakabilirsin suan giydiklerine kac cm yaziyorsa nasil oluyor ufak mi buyuk mu diye bir büyüğünu alabilirsin
-Eraymoms- kasimonbes benimkide biraz minnoş canım 48 cm doğdu o yüzden yenidoğan anca oluyor o bile birazcık büyük geliyor 0-3 alsam büyük gelebilir o zaman 3 aya kadar anladığım kadarıyla 😅
kasimonbes -Eraymoms- bence 0 3 al cabuk buyuyorlar ben hep bir tik buyuk aliyorum ki biraz da uzun giysin her ay kiyafet almak da maliyet cunku 😊