ozomom Emzirirken saçlarını organik değil de normal boya ile boyayan var mı? Organik boyalar 2 haftada akıyor, saçlarım da maalesef çok beyaz. Bir kısım zararlı değil diyor bir kısım zararlı diyor karar veremedim normal boya ile boyamaya
nibado Vücudun en çok kanlanan bölgesi kafadır. Kullanacağınız boya süte geçer maalesef bence biraz daha sabredin