Merhaba arkadaşlar bebeğim 3 aylık çoğunlukla mukuslu kaka yapıyor ve aşırı gazlı bi bebek bugün gaita testi verdik kakada mukus ve kan görülmedi yazıyordu ama sonraki yaptığı kakası aşırı derecede sümüksü,teste verdiğimiz kaka sadece o kaka hakkında mı bilgi verir yoksa bebeğin genel sağlık durumuyla ilgili problem olsa yine de çıkar mıydı,tam anlatamıyorum belki ama demek istediğim bebek alerjik olup testte verdiğimiz kakanın arada sırada normal çıkmasına denk gelmesinden sonuç negatif olmuş olabilir mi