ROZABD Kızlar ne yaptıysa uzun süreli emzik tutturamadım bebeğim beni emzik olarak kullanıyor resmen işe başladığımda nasıl olcak bilmiyorum. Bebeğim 1ay 20 günlük
yusuf11 ROZABD allah yardımcın olsun ama tutmayınca tutmuyorlr 2 kızım 2 side çok kolay alışmiştı ama 5 aylık oglum yok bi türlu tutmuyo hala arada vermeye calışıyorum
Annebebek7856 ROZABD Bende bugun 6. Yi denedim tutmuyo hic inancim kalmadi. Disari cikamiyorum emerek uyuyo uykusu geldigi ki cok sık geliyo,meme istiyo yikiyo ortaligi.