Perişan oldum ben bu ay. Ne meme emiyor ne mama başladık mama içiyor ne uyuyor duruyor. Sürekli sürekli huysuz. Uykuya dalarken resmen savas veriyoruz evde iç harp çıkıyor sanki. Öyle direniyor öyle bağırıyor ki uyku zamanı gelince sanki tövbe biri boğazına sarılmış 🤦🏻♀️ Bir de bu ay bir huy edindi her şeye avaz avaz bağırıyor ağlamak yok bağırmak var ciyak ciyak bağırıyor düzen denen bir şey kalmadı