Azraaaaa ben kullandım. Yanlış hatırlamıyorsam sabah akşam 20 damla suya damlatiyordum baya sütüm geliyodu göğüs pedi kullanıyordum ama malesef bizim sıpa emmedi çok az emdi ona rağmen bende baya süt yaptı bence al dene bişey kaybetmezsin zararı olmaz bence ama için de kalmasın belki faydası harika olur tabi ki yanında güzel beslenme ve bol suu