Oğlum neredeyse doğduğundan beri nadiren yatağında 2-3 saat uyumuştur. Kucağımızdayken uzun uzun uyuyor hiç sıkıntı yok ama yatağında asla uzun uyumuyor ne gündüz ne gece. Çok yorulmaya başladım ne yapacağım nasıl bıraktıracağım bu kucak işini, yatağına nasıl alıştıracağım sevgili anneler bi akıl verin 😊