11,5 aylık kızım blw yöntemiye geçene kadar hemen hemen her şeyi yiyodu iştahsız olduğu zamanlar haricinde ama artık herşeyi elle yiyor ve ben bişe verdiğimde asla ağzını açmıyor yediremiyorum. Bu yüzdende hep katı gıdalar yiyor😫 çorba vs yediremiyorum. Yoğurdu çok severdi artık onuda yemiyor e sıvı şeyleride eliyle yediremem haliyle🫠 bu durum nasıl geçicek varmı aynı durumu yaşayan anneler