Didem88 Kizlar doğum yapalım yaklaşık 3 ay oldu. Başta uykudan uyanmak zorlandım sonra bileklerim ağrıdı simdide dizim. Kendimi çok halsiz hissediyorum. Pazartesi doktora gidip kan vericem. Merak ettim benm gibi olup doktora gen oldu mu?