SNA-20-07-22 Arkadaslar hangi telefonu almalıyım markası vs Benim için önemli olan kamerası ve şarjı Hadi bakalım dinliyorum 🤩🤩
Ruzgarsmom1 SNA-20-07-22 redmi 11 kullanıyorum şarjı kamerası güzel memnunum telefon elimden düşmediği halde şarjı 2 gün gidiyor
ikikizannesi SNA-20-07-22 14 pro aldim yeni super esimdede 13 pro var mavi renk oda cok guzel ben derin mor aldim rengi sahane
SNA-20-07-22 YYenianneeee senelerdir samsung kullanan ben ıphoneye merak salmışım ama şarjı iyi gitmiyor diyolar🤔
SNA-20-07-22 OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar bilemiyom ki samsung kullandıgım için iphoneye alışabilirmiyim alışamazmıyım napacam şaştım😏
gocebebirbayan OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar doğru canım. Bende iphone kullandım. Sonra samsung aldım. Eşim iphone aldı. Şarj yarım gün gidiyor. Orijinal batarya taktırdı yine aynı.
ruveydaensar Dilaylaa ay ben de istiyorum 🤭 pop up kameralı telefonum şimdi . Herkes bu tarz özelliklere uzak dursa da ben seviyorum 🥰 darısı katlanır telefona 😅
nazlimom_ SNA-20-07-22 ıphone 11 kullanıyorum kamerasındna falan memnunum ama 13 pro almak istiyorum sinematik çekimi var cok güzel ben fotoğraf video çekmeyi sevdiğim için almayı düşünüyorum parasını ayarlayabilirsek😂
Balyanaakannesiii nazlimom_ eşim yurt dısından almıs hediye 20 bin lira kadar pasaport üstüne kayıt ettirerek varsa tanıdığınız o sekilde uyguna geliyor ve gercekten kamerasına bayılıyorum
SNA-20-07-22 YYenianneeee Çok sık elimde oldugu için çok hızlı bitmemesi lazım benimkide heves işte bakalım hangi telefonu alıcam değiştirme zamanım geldi çünkülüü😅😅
OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar SNA-20-07-22 bende hep samsung kulladim ilk zorlandim çünki samsung daha Çok seçenek sunuyor insana Ama mesela sosyal medya kullanmayan ben bi tek foto için kullaniyirm bu iphonu Amma samsumga geri dönmem
ikikizannesi SNA-20-07-22 iphoneden sonra asla samsunga donup bakmazsiniz arada ucurum var bende samsung s serisinden iphone 11 e gectim sonrada 14 e asla samsungu elime bile almam bundan sonra oyle deyim
SNA-20-07-22 OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar sizin dediğiniz gibi sosyal medya kullanmadıgınız için yeterli geliyo ama ben hepsini kullanıyorum hepsinde aktif olduğum için yarı gün yeter onun şarjı bana