27 aylık kızım, ellerini yüzünü yikadigimda hiç sıkıntı çıkarmazdı, banyo yapmayı da cok severdi. Ama bianda tersine döndü. Ellerini yikadigomda kıyameti koparıyor kurulayınca anca sakinlesiyor. Banyoyu tahmin edersiniz. Nasil sevdirebilirim tekrar :( çok zor oluyor her seferinde kıyamet:(