Fridagul ben bu yüzden hastaneye götürdüm günde 5 6 kez serum fizyolojik ile burnunu temizle dedi, gazı çokmuş buda öksürük yaparmış,boğazı kurudugu icin öksürüyormus,kaloriferin üstüne sürekli ıslak bez koymamı söylediler. Sırtına ve göğsüne tülbent ısıtıp koy dediler bide damla yazdı bunları yap geçmezse antibiyotik başlayalım demişti. Bunları yaptım çok şükür azaldı öksürüğü 🤲🤲 sizin içiniz rahat etmezse hastaneye götürün yinede