Suveyda ben emziriyorum çalışmıyorum ev hanımıyım önceden sürekli emmek istediği için yorulmayayım diye günde bir defa gece uyutmasan önce biberon veriyorum ve hep sağıp dolaba atıyorum genelde 125 bazen 100 ml veriyorum sanırım doyuyor gerçi bu aralar her biberon gittiğinde ağlıyor da 150 cc sanırım ideal