10 aylık bebeğim saat başı kalkıyor. doktorum gece emzirmesini kes artık dedi. hem kilo alımı normal hemde ek gıdayı gayet iyi yiyor bu sebepten gece emzirmesine ihtiyacı yok artık dedi. sizler gece emzirmesini nasıl bıraktınız? bu süreci en kolay nasıl atlatabilirim.