Happymomnes Merhabalarr, 12. hafta atağındayız sanırım. Sizler neler yaşadınız. Benim ki sürekli huysuz ağladımı susmuyor uyuyamıyor ve emmekte güçlük çekiyor. Bu dönemde neler yapmalıyız tecrübelerinizi paylaşır mısınız? ☺️
EylulPerisi Happymomnes benim kızım da sanırım 12. Hafta atağında. Normalde çok neşelidir gazı yoksa şu an gülerken bile ağlıyor 😂 aşırı mızmız uyku aralıkları falan çok karıştı hem gece hem gündüz. Kucağımdan hiç inmek istemiyor uykusunu açlık belirtilerini falan asla anlayamıyorum sürekli huzursuzlandığı için. Çözümü şöyle buldum normalde kaç saatte bir acıkıyorsa o saat aralığında hiç bi açlık belirtisi vermese de doyuruyorum ve bir buçuk saatte bir uyutuyorum gündüz. Ağlasa da uyuyor bir şekilde uyanınca daha sakin oluyor. Allah kolaylık versin size de.