Merhaba annelerim oğlum 4 ay 10 günlük sadece anne sütü alıyor kakasını çok zor yapıyor sırf bu yüzden geceleri uykusu bölünüyor doktora gittik fitil verdi ama çok bağrıyor ağlıyor bıçakla küçültüp denedim yine beceremedim çok bağrıyor elim ayağıma dolaşıyor doktor ya fitil kullancan ya lağma yapcaz başka çaresi yok dedi. Zeytin yağı içirip poposuna zeytinyağ damlatıp kulak çöpüyle uyarmamı söyledi onları yapıyorum şuan sadece başına gelen şunu yaptım kullandım çok işime yaradı diyebileceğiniz önerilerinizi bekliyorum yardım edin lütfen