Ben yaklaşık 5 aydır çiftli olanı kullanıyorum çekim gücü çok iyi bir sorun yaşamadım ki en yüksekte değil orta kademede sağdığım halde acıtıyor. Aparatın içine taktığınız beyaz valfi tam oturtamadıysanız ondan çekmez ya da bir yerden hava kaçırıyordur hortumdan vs