Benim bebeğimde öyle uyuyordu 3 aylık olacak 12, 1, 2 den önce asla uyumuyordu çok mücadele ettim akşam 6 7 gibi başlıyorum uyutma savaşlarına hemen uyumuyor ama en azından 9 10 gibi yatıyor öğle uyku saatlerinde de değişiklik yaptım tabi saatlerini geri çektim inşallah böyle böyle akşam 7 8 e çekmeyi düşünüyırum uyku saatlerini