Nedenini bilmiyorum ama ben ek gıda dönemlerini çok seviyorum ve çok heyecanlıyım. 5ay 6günlük oğlum doktorumuz artık ek gıdaya geçebileceğimizi söyledi🤭 Siz tarifleri kendiniz mi üretiyorsunuz yoksa belirli bir sayfa takip ediyor musunuz?? Takip ettiğiniz sayfaları paylaşır mısınızzzz🫶🏻