Userqq
Userqq kan değerleri gayet iyi herhangi bi sorun yok o ünlem olanalr hafif bi düşük ya da yüksek çıkmış ama sorun olacak şekilde bi yükseklik ya da düşüklük yok L yazanlar düşük H yazanlar yüksek demek N normal demek zaten d vitamini verir diye düşünüyorum referans değerinin altında değil ama yinede verebilir geçmiş olsun korkulacak bi durum yok yani