myangel
Kızım 10 buçuk aylık iştahsız bi bebek. Önceleri yiyodu ama şuanda kandırarak ağzını açtırıyorum ve yutmuyo suyla yutturmak zorunda kalıyorum. Su vermesem baya bekleyecek akşama kadar. Saatler sürüyo yemek yemesi. Suyla alıştırınca ilerde de cocuk yutmayı bilemicek diye korkmaya başladım. Böyle olup da ilerde düzelen oldu mu