irva çok haklısınız,bizde sevdik Mine hanımı.Bende orada doğum yaptım 8 gün oldu.Mesela yarın gelmemiz istendi sarılık ve kilo takibi icin ama Mine hanım yok yarın,baska doktora gidin dendi ama şimdi baska doktora açınca kayıt tekrar diğer doktorumuza devam etmek icin tekrar muayene parası ödeniyor galiba :/