Kızlar merhaba
Bugün ek gıdaya başladık balkabağı ile başlamak istedim bi ufak dilim haşlayıp çatalla ezdim sevdi mi bilmiyorum 🥲 biraz yuttu biraz ağzından geri çıktı. Sormak istediğim şu önce bir miktar emzirip verdim yuttuğu en fazla bi tatlı kaşığı kadardır belki daha da az. Üç öğün mü vereceğim ve miktarı aynı mı olmalı kaç saat aralıklı öğün belirleyebilirim