Esra255 biz kullandık ama bizim doktor Tübingen de.cok rahat edemeyeceğini söyleyerek kalça ortezi verdi sadece bacaklarını açık tutucak kollar normal hareketli. 1 ay kullandım. Kalça geriliği vardık 3 aylıkken. Biraz zorlandık ama çok şükür erken düzeldi